Saunabezoeker overleden doorway legionellabesmetting Avenhorn

De male raakte besmet met de bacterie na een bezoek  aan sauna Grosthuizen in Avenhorn. Dit melden verschillende media vrijdag. De male werd op 7 oktober ziek en overleed op 15 oktober. De GGD startte een onderzoek toen bleek dat de male aan legionella was overleden. Uiteindelijk bleek op 30 oktober dat in de sauna Grosthuizen in Avenhorn een legionellabesmetting was gevonden. Afgelopen woensdag kon de GGD ‘een match’ tussen

Article source: http://www.blikopnieuws.nl/2014/saunabezoeker-overleden-door-legionellabesmetting-avenhorn

Speak Your Mind

*

tv opnames bijwonen